Mariaslekrum

Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 15 juli 2009 19:07


Barnen vet redan när de kommer ut i detta livet,

att mjölk kommer däruppe och fram därnere

så kommer det lemonad och bak så kommer de choklad.

Av Maria - 15 juli 2009 18:40

Av Maria - 15 juli 2009 18:35

 


Glöm  coca cola zero, som skulle vara inriktad till killar.........

Här är väl det vinnande konceptet.....eller hur:).

Av Maria - 14 juli 2009 23:44

Jag bor ovanför en stjärna, utan att det bränns.

Elva grannar omger mig, de rör sig inte ens.

Vad är jag?


Svaret kommer imorgon men hoppas på många kommentarer.

Av Maria - 14 juli 2009 23:37

Svar: Hon hoppades att mannen skulle dyka upp

på även denna begravning!


Om du har svarat rätt, tänker du som en psykopat.

Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog

och som användes för att se om man tänker som en mördare.

Många seriemördare som deltog i testet svarade rätt på frågan.


Jag är stolt över min dotter och kloka gubbe som klarade detta.

Och mest stolt så är jag över dottra givetvis, helt otroligt,

8 år, vad ska detta bli säger jag bara.


Kram.

//Maria.

Av Maria - 14 juli 2009 23:27

 


Tjena!


Dagen har varit rolig och härlig men mina hören tycker inte det är lika roligt nu.

Efter två timmar på drakborgen med alla ungar som stjar och leker,

tär på öronen.

Men huvudsakligen är ju att barnen har det roligt.

Och det hade Tilde och hennes kompis.

De var så svettig efter 40 minuter så det rann på deras panna.

Lite glass så var det vart igen och efter ca 40 minuter till lite smoothi

så var det dax för mer lek.

Och det är väl inget roligare än att se sitt barn ha så roligt som Tilde hade idag och det är även roligt att se andra barn ha roligt.


Imorgon hoppas jag att det blir solstolen iallafall.

Hoppas att det går att bada i poolen också så är det fulländat.


Hare bra.


Kram.

//Maria.


Av Maria - 14 juli 2009 23:27

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards