Mariaslekrum

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maria - 26 augusti 2013 22:53

Hej alla glada !


Hoppas att ni har haft en bra sommar, man kan ju absolut inte klaga på den.

Jag själv har haft en underbar sommar och de bästa fem veckorna var ju

naturligtvis när hela familjen var ledig.

Annars så har det varit jag och min dotter hela sommaren och

det har också varit helt ljuvligt.


Därför jag har varit hemma och är fortfarande ett tag framöver

är för att jag är sjukskriven på heltid.


Jag skrev ju inget inför sommaren här att bloggen tar sommarpaus

och det var för att jag hade tänkt lägga in fast det var sommar

men så vart inte fallet.

Var tvungen att priortera bort något och då blev det bloggen

men ska börja lite smått nu.


Hoppas på en jättehärlig höst här med er och

jag har nu börjat att skicka material till er som vill ha.

Men det tar nog lite tid till alla får sitt.

Jag har begränsat till att skicka iväg till 10/dag.

Just nu är ni 600 stycken som vill ha material

men det kommer att komma till er.


Ni som vet av er att ni har gett mig

eran arbetsmail, alltså kommun mailen

er ber jag att skicka en annan adress som ni har

annars så får jag tillbaks mailen och det står

att ni inte har utrymme på erat mail.

Kommun adressena har för dålig storlek på

minnet och pixlarna allt för att spara ner.

Så det går inte att lägga in stora filer på dessa

adresser.


Sensommar kramar från mig


Av Maria - 26 augusti 2013 22:50

         

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards