Mariaslekrum

Alla inlägg under maj 2012

Av Maria - 15 maj 2012 15:11

Eller hur?

 

Tänkte börja att lägga in lite här på bloggen

men kommer väl inte riktig igång för´n i början av juni.

Tänkte först och främst börja skicka material till er 500 som nu har vänta

ganska länge på det och jag ber så mycket om ursäkt för det

men jag har behövt den här vilan för att hämta igen mig.

Hoppas att ni alla förstår det och varför ni har fått väntat

på material ni vill ha.

Jag börjar till veckan att skicka material blir nog på onsdag jag kör igång

och då tar jag som vanligt efter datum så ni som skrev först får först.

 

Hoppas att ni har haft en bra vår om man nu kan kalla detta för vår   

och att ni har en härlig sommar framför er.

 

Och håll ögonen öppna både på mail och blogg,

hoppas nu bara att ni som har jättemycket som ni vill ha

har en dator som tar emot allt detta så inte det också strular

för ofta så fär jag felmeddelande om att ni inte har utrymme

hos er för att ta emot allt som ni vill ha.

Så kolla gärna det nu under denna vecka innan jag kör igång.

 

//Maria.

 

  

 

Ciao så länge.

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards