Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Alla barnen.

Av Maria - 8 november 2009 01:50

  

 

ALLA BARNEN ........

 

 Alla barnen tittade in i mikrovågsugnen

utom Knut han tittade ut.

 

Alla barnen skrattade åt sjukisar
 utom Krister han hade ätit klister.

 

Alla barnen var med i fotbollslaget

utom Sten han hade inga ben.

 

Alla barnen hade söta husdjur

utom Kristinhon hade ett vårtsvin.

 

Alla barnen togs till fånga

 utom Dick han var för kvick.

 

 Alla barnen gick till glassfabriken
utom Ellaför hon hade salmonella.

 

Alla barnen applåderade åt trollkarlen
utom Susanne för det var hon som försvann.

 

 Alla barnen slutade knarka
  utom Eva  som var trött på att leva.

 

 Alla barnen jagar styckmördaren
  utom Assar för han ligger i flera kassar.

 

 Alla barnen lekte med ångvälten
 utom Gunderför det var han som låg under.

 

 Alla barnen åkte skridskor
 utom Lisenhon låg under isen.

 

Alla barnen gick i kyrkan
    utom Nathan han gillade satan.

 

Alla barnen lekte i regnet
 utom Sixtenhan träffades av blixten.

 

Alla barnen hade vacker musik i örat
 utom Åkehan hade en stråke.

 

Alla barnen gick på kasperteater
 utom Josefinhon gick på kokain.

 

Alla barnen andades bra under vattnet
 utom Torkelhan hade glömt sin snorkel.

 

Alla barnen har vänner
 utom Hektorhans pappa är rektor.

 

Alla barnen ligger och flyter
 utom Kaj han är i magen på en haj.

 

 Alla barnen simmade i poolen
 utom Lotten hon låg på botten.

 

 Alla barnen tittar på krocken
utom Stellan han fastnade mittemellan.

 

Alla barnen gick ut från fabriken
utom Ådahon kom ut i liten en låda.

 

Alla barnen solade
 utom Dinohan var albino.

 

Alla barnen åkte karusell
 utom Frankför han va pank.

 

Alla barnen fick plåster på såren
utom Ida så hon fick lida.

 

Alla barnen blev stuckna av en geting
utom Hugohan blev stucken av tjugo.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards