Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Sångkort.

Av Maria - 14 februari 2011 22:45

Uppdaterat 11 04 27.







Har fått förfrågan av några stycken om sångkort b. la från Inger

som undrar om jag hade några.

Och givetvis har jag ett lager med dom också.

Säg vad man inte har, man gör allt möjligt och så sparar man på datorn.

 

Så här kommer några av de jag har, jag uppdaterar eftersom.


 





 




    







Om ni vill ha materialet så maila mig på: mariaslekrum@live.se


Av: Maria Ersson.

 
 
Ingen bild

Claire

11 mars 2011 22:19

Hej Maria!

Är jätte glad att jag hittat din blogg. Har en fråga. Dina sångkort blir för små för att skriva ut och då jag förstorar så blir de suddiga, gör jag fel eller?

Hälsningar
Claire

Maria

11 mars 2011 23:47

Hej Claire!

Du ska veta att jag blev glad när du skrev detta, för jag hade inte en aning om det.
För när jag gör ordning dom så ligger dom i bra storlek och när jag har laddat ner dom på bloggen så blir dom mindre. Har kollat detta nu. Så alla rimkort, sångkort, månadskort m.m
måste jag göra om på något sett, få se om jag gör så att ni kan ladda ner i pdf fil. Ska kolla upp det. Men tills dess så kan jag skicka dom på mail till dig så skicka din mailadress till mariaslekrum@live.se och skriv vad du vill ha så ordnar jag det till dig tills jag har ordnat detta på bloggen.

Kram.
//Maria.

P.s Och tack en än gång för att du uppmärksammade mig på detta.

 
Riitta Bentzer

Riitta Bentzer

18 januari 2012 11:54

Hej! Maria
Det skulle vara trevligt att få ta del av dina fina sångkort för barn.
Jag jobbar på Förskolan Myran avd. Snigeln och vill gärna förnya de sångkort vi har.
Du kan skicka dem till mig på riitta.bentzer@edu.olofstrom.se
Tack på förhand :)
Mvh: Riitta Bentzer

http://Sångkort

Maria

11 oktober 2012 20:44

Hej Riitta!

Nu ligger dom på din mail.

//Maria.

 
Ingen bild

Lovisa

24 januari 2012 06:34

Hej :) Jätte fina sång kort. Som det står innan så blir bilderna för små för att skriva ut. Men jag skulle gärna vilja ´ha dina fina sångkort. :) Hur ska jag göra??

MVH
Lovisa

Maria

25 januari 2012 17:47

Hej Lovisa!

Maila mig på mariaslekrum@live.se
så skickar jag dom till dig.

//Maria.

 
Ingen bild

Linda

13 februari 2012 22:17

Hej!
Trillade in här av en slump när jag letade efter kompissånger, vilka kanonfina sångkort du har gjort!!! + att du har hittat på många egna sånger, kan man få ta del av ditt material?
linda777@passagen.se är min adress
Mvh Linda

Maria

11 oktober 2012 20:15

Hej Linda!

Nu ligger sångkorten på din mail.

//Maria.

 
Ingen bild

Elin

18 oktober 2012 16:31

Hejsan Maria!

Vilka otroligt fina sångkort. Jag skulle bli oerhört glad om jag skulle kunna få ta del av de och använda i min barngrupp. Skulle bli glad om du kunde maila mig dom. elin_n_88@hotmail.com

Hälsningar Elin

Maria

1 mars 2013 13:49

Hej Elin!

Dom ligger nu på din mail, och jättekul att du tyckte om dom.

//Maria.

 
Ingen bild

helen_fredriksson21@hotmail.com

29 oktober 2012 15:15

Hej. vilka jättefina sångkort. Jag undrar om jag också kan få ta del av dom. Mvh Helen
helen_fredriksson21@hotmail.com

Maria

1 mars 2013 13:37

Hej Helen!

Sångkorten ligger på din mail nu.

//Maria.

 
Ingen bild

evans@passagen.se

18 november 2012 18:11

Hej Maria!
vilken tur jag hade som hittade till din blogg! Så härligt och vilket kanon material du delar med dig! Känner mig så inspirerad och hoppas du vill skicka de fina sångkorten till mig.
Tack. evans@passagen.se är min adress. Mvh Eva

Maria

1 mars 2013 13:05

Hej Eva!

Sångkorten ligger nu på din mail.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards