Mariaslekrum

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria - 26 oktober 2009 19:14

  

Tjena på er allihopa!


Ja. är hemma på denna dator så är det lika som igår,

det har inte lyckas med installeringen idag.

Men gör ett nytt försök imorgon igen.


Tur man har det här programmet installerat nu så

man kan vara är inne överhuvudtaget.


Men annars å är allt lugnt här hemma

och jag Tilde har haft en lugn slappardag

med mycket mys, så härligt.


GladPå torsdag ska vi nog fara till drakborgen och hon ska

få ta med sig en kamrat också.

L-A är ledig onsdag-fredag så då passar vi på att mysa ordentligt

hela familjen.Glad


GladOch så ska vi göra badbomber någon av dagarna,

annars så ska det bara vara lugnt här hemma.Glad


GladPå lördag ska jag på date och det är inte med maken

utan några helt andra, som synd är så får jag inte

ha dessa killar för mig själv utan dela dem med

tusentals tjejer.Rynkar på näsan

SkrattandeJag pratar givetvis om Ladies night med

mister ladies night själv i spetsen

asså Martin Stenmarck.Flört


KyssDet ska bli en sån härlig kväll med Mia

och så de andra då också förstås men de

får bara vara med på ett litet hörn de

andra tjejerna. Så det så.Oskyldig

SkrattandeHahahaha.Skrattande


Ha en härlig kväll nu alla.


Kram.

//Maria.

   

Av Maria - 26 oktober 2009 19:10

  

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards