Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Bloggpaus.

Av Maria - 11 april 2012 23:45


Hej på er allihopa.


Som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit eller lagt in material

här på bloggen sen i januari. Det mycket för att jag inte har mått bra

och behövde ha den här vilan. Jag har flyttat osv.


Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har skrivit här att jag tog

bloggpaus men luften gick ur mig helt, kan man säga.


Jättemånga mail har jag fått av er som vill ha material

och jag kommer att svara på varenda ett av dom och även skicka

det material ni vill ha, men jag går efter datum så ni som har skickat

nyss får vänta ett tag. Och jag börjar inte skicka och svara på några mail

förrän i maj och kommer inte heller att lägga ut något material

förn då heller och så tänker jag göra om här på bloggen för

julen har ju varit slut för länge sen.


Jag hoppas att ni har förståelse och jag förstår er som är irreterad

för att ni inget svar har fått, jag hade reagerat likadant.

Men det kommer som sagt under maj månad.


Kram från Maria.


 

 
 
Trollpackan kvastar in!

Trollpackan kvastar in!

17 april 2012 18:50

Ingen fara, kom när du kommer, blogga när du vill;)

Hoppas att allt ordnar upp sig och ha det så bra!

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

Maria

15 maj 2012 14:28

Tack, och ordnar sig gör det alltid :)

//Maria.

 
indianmatts

indianmatts

13 maj 2012 09:39

hej jag tycker inte du ska känna skuld ta den tiden till att bli glad istället.och till er alla som vill ha matrial kopiera direkt från bloggen och spar! tjata inte på Maria, det räcker så bra att hon jobbar med att presentera detta på sin underbara ide bank till blogg

http://mattsjansson.blogspot.com

Maria

13 september 2012 16:31

Hej Matts!

Tack för omtanken för mig och jag har tagit det lugnt och tänker inte stressa utan ta det i min takt nu med. Det här med bloggen är så kul och få göra material m.m Sen så är det ett väldigt jobb med att skicka material till alla men ett måste eftersom Bloggplatsen har för liten upplösning så när mina läsare ska dra ut materialet så går det inte att läsa ibland eller så blir det så otroligt litet. Har inte kommit på hur jag ska göra för att dom ska kunna dra ut direkt. Men tills dess så måste jag maila materialet. Hade ju hoppas att Bloggplatsen kunde ändra detta med upplösningen men då får man nog vänta. Om det är någon som har någon ide så tar jag tacksamt emot dessa idee´r. //Maria.

 
lyckliga barn

lyckliga barn

13 maj 2012 13:25

Vilken härlig sida du har - ser fram emot att få fler tips och ideer för mina egna barn! Tills dess är du varmt välkommen till vår sida där barnläkare Hans Nyström skriver och besvarar frågor om barn och trots.
Hälsningar
Anna

http://lyckligabarn.wordpress.com

Maria

10 februari 2013 00:07

Tack och hoppas att ni kommer tillbaks :)

 
Ingen bild

Susanne

17 juni 2012 15:17

Välkommen tillbaka!! :) Ser fram emot att följa din blogg igen :)

Maria

9 september 2012 14:57

Tack, men jag tog en till paus under sommaren men hoppas komma igång nu igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards