Mariaslekrum

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Maria - 11 december 2011 14:08

Tjenamoos på er allihopa!


Det är mycket nu inför julen och jag hinner inte riktigt med mig eftersom

jag tog en paus under halva oktober och halva november.

Då skickade jag inget material till er som ville så jag ligger rejält efter

har ca 100 stycken att skicka till nu och jag ska försöka få iväg

allt under denna vecka som kommer.

Jag vet att vissa undrar vart det har tagit vägen någonstans

men det kommer, jag tar efter datum och tid när mailen kom till mig.


Under dagen kommer vissa av er få så tar jag en del varje dag.

Om det är någon av er som har väldigt bråttom att få sitt material

så maila mig och säg det så slinker det emellan.


Men nu till Luciasångkorten som jag också är sen med givetvis  .


   


Maila mig om ni vill ha materialet.

mariaslekrum@live.se

    

Av Maria - 11 december 2011 14:05

 


Maila mig om ni vill ha materialet.

mariaslekrum@live.se


Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards