Mariaslekrum

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Maria - 28 september 2010 20:02


Tjena mittbena!

 

Efter ett hektiskt dygn med arbete och nöje så

är jag aldeles slut och imorgon så är det jobb igen.

Jag har varit i Söråker och gjort det osäkert,

men roligt hade jag.

Och kan ni tänka er att de hade t.o.m en Ica affär

har ju inte varit in i centrum där förrän nu.


När vi far till Söråker så far vi ju till Mia o Samuel.

Men nu vet jag också var Vilma grillen ligger dock bara

varit på utsidan.

Man har ju hört gott om den grillen från en viss S.

Sen var vi på promenad igår innan festligheterna började

och då gick vi förbi Söråkers IP så nu vet jag vart S spelar också.

Men tro du han var där nu när jag var där,

nä, då lyste han med sin frånvaro.

Men nu har jag iallafall varit där så det så.

Jag kan ju inte rå för att han inte var där:)

Eller Hur?:)

 

Jag undrar hur Söråker klarar sig nu när jag inte är där

för igår kväll var det ett jävla drag.

 

Men nu kallar sängen och jag kommer att sova ovaggad inatt.

 

Kramar till er från mig.

//Maria.

 

 

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards