Mariaslekrum

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Maria - 11 augusti 2010 23:44

  

Av Maria - 11 augusti 2010 23:37


Vackra lyktor.

Marerial:

 

Burkar

Master medium

Karamellfärg

Tandborste

Värmeljus
Ståltråd


Använd 1 matsked master medium med 2 droppar karamellfärg.

Borsta sen på glasburken med blandningen tills du får den struktur du vill ha.
Du kan blanda karamellfärg med varandra så du får olika färg på burkarna.

När dom har torkat så ser du det riktiga resultatet,

lyktorna blir genomskinliga.

Jättefina när solljuset skiner igenom.

Av Maria - 11 augusti 2010 23:31

    

Älska mig för den jag är
försök inte göra om mig.
Försök inte förbättra mig,
så att jag ska passa dig
för då är DU inte värd mig.

 

Jag är ett av orginalen som
vägrar att bli en kopia av
någon annan.
Älska mig för den jag är ...
gör du inte det så är det inte
mig du vill ha...

 

Kärlek är det enda som blir
större när man slösar med det.

 

Livet är en labyrint ...

man måste gå vilse några

gånger för att hitta rätt...

 

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards