Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Kinesisk Tortyr

Av Maria - 17 januari 2010 19:40

    

Kinesisk Tortyr.

 
En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen

 och långt in på kvällen hittar han en liten stuga.
Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe

 med långt grått skägg öppnar. Den unga mannen säger:
- Jag har gått vilse... skulle jag kunna få övernatta här?
- Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter kommer jag

 att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig!
- Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv.

 

 Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen,

 och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna!
Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden.

 Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går

 och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen.

 

Under nattens lopp kan han inte hålla sig efter att ha legat och tänkt

 på henne, utan smyger in i hennes rum,

 där de har vild, ohämmad sex ända till gryningen.

 Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången,

 trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört

 eller märkt något.

 

När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på:

 "KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET"

 Jaha?! Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på?

 

Det var ju lite lamt.

 Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret.

Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp:

 "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN"

 Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer,

 han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt

 för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad,

 och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut

 genom fönstret efter stenen.

 

Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken:

 "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE".

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards