Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Så duschar vi?

Av Maria - 15 januari 2010 19:08

Så duschar vi?

   


SÅ DUSCHAR KVINNOR.

* Tar av sig kläderna och stoppar dem i tvättkorgen

 - uppdelat i mörk och vit tvätt.


* Tar på sig morgonrocken och går till badrummet.

 Möter pojkvännen/maken på vägen,

 drar åt morgonrocken lite extra och halvspringer

 resten avnvägen.


* Ställer sig framför spegeln och granskar sig själv i detalj.

 Slappnar av i magen så den sjunker ner,

 och beklagar sig över hur fet hon är.


* Ställer sig i duschen.

 Tar fram tvättlapparna till ansiktet, armarna, benen och ryggen,

 samt filen till sin hårda hud under fötterna.


* Tvättar håret med specialschampo innehållande avokado,

 honung och 83 vitaminer.


* Tvättar håret en gång till med samma schampo.


* Tar specialbalsam med avokado och honung i håret,

 och låter det verka i 15 minuter.


* Tvättar ansiktet noga i 10 minuter med en svindyr tvål

 som innehåller päron.

 Därefter har ansiktet fått samma färg som en hummer.


* Tvättar kroppen med en annan lika svindyr tvål

 som innehåller nötter och vinbär.


* Sköljer därefter ut balsamet ur håret - detta tar 10 minuter.

 Hon vill ju vara helt säker på att all balsam är borta,

 annars kan frisyren bli tung och platt sen.


* Rakar sig under armarna och på benen,

 men bestämmer sig för att använda en epilator vid bikinilinjen.


* Skriker, när mannen/pojkvännen - på skoj - stänger av varmvattenkranen.


* Stänger av duschen.


* Skakar av sig allt vatten i duschen.


* Kliver ur duschen med en handduk i storlek med Afrika

 för att torka sig på kroppen.


* Lindar in håret i en superabsorberande handduk.


* Finkammar kroppen efter diverse hår,

 finnar och andra plippar och attackerar dem

 med fingrarna eller en pincett.


* Går tillbaka till sovrummet iförd den tidigare nämnda morgonrocken.


* Möter sin pojkvän/man på vägen,

 drar åt morgonrocken ytterligare och springer fortare in till rummet.

 Och tar 1,5 timma för att klä på sig.


    

 

SÅ DUSCHAR MÄN.


* Klär av sig medan han sitter på sängen,

 och kastar kläderna överallt på golvet.


* Går naken till badrummet.

 Möter frugan/flickvännen på vägen dit,

 visar stolt sin penis och skriker som en elefant.


* Ställer sig framför spegeln och drar in magen.

 Granskar storleken på sin penis,

 kliar sig på pungen och luktar sen på sina fingrar.


* Ställer sig i duschen.


* Letar inte efter tvättlappen eftersom han ju aldrig använder en sådan.


* Tvättar ansiktet med sin giftgröna tvål.


* Pruttar och klappar ihop av skratt,

 därför det ekade så häftigt i badrummet.


* Lugnar ner sig igen,

 men klappar snart ihop av skratt igen när pruttlukten nått näsan.


* Tvättar sina ädlare delar samt området däromkring.


* Tvättar röven med tvålen och lämnar kvar lite hår på den.


* Tvättar håret med nåt schampo och använder inte balsam.


* Gör en punkarfrilla.


* Beundrar sin nya frilla i spegeln.


* Pissar förnöjt i avloppet i duschen.


* Sköljer bort schampo och tvål och kliver genast ut ur duschen,

 men märker inte att han glömde att dra för duschdraperiet när han klev in, så nu är hela badrummet - inklusive toapapper - vattendränkt.


* Torkar av sig snabbt och lätt.


* Tittar i spegeln igen och spänner sina muskler

 och granskar storleken på sin penis.


* Glömmer att släcka lampan efter sig.


* Går tillbaka till sovrummet med en liten handduk runt höfterna.


* Möter flickvännen/frugan på vägen dit,

 sliter genast av sig handduken och visar stolt upp sin penis

 och skriker som en elefant.


* Kastar den blöta handduken på sängen

 och låter den gärna ligga kvar där,

 och är påklädd inom 2 minuter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards