Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Girlpower.

Av Maria - 13 januari 2010 20:17

Girlpower.

 

* En intelligent kvinna, en intelligent man och jultomten var ute och gick.
Plötsligt fick de syn på en 50-lapp på trottoaren.

 Vem plockade upp sedeln?
Den intelligenta kvinnan såklart?

 De andra två finns inte.

 

* Varför döper män sina penisar?
Därför att de inte vill att en främling fattar 90% av deras beslut.

 

* Hur får man en man att göra sit-ups?
Lägg fjärrkontrollen vid fötterna.

 

* Hur motionerar en man på stranden?
Han suger in magen varje gång han ser en bikini.

 

* Varför kan man likna mannen vid en snöstorm?
Du vet inte när han kommer,

 hur många centimeter du får eller hur länge han stannar.

 

* Varför finns det inga tillgängliga, omtänksamma och känsliga män?
Därför att de redan har pojkvänner.

 

* Vad är en mans uppfattning om förspel?
En halvtimmes bedjande, bönande och övertalande.

 

* Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?
De hinner inte.

 

* Vad heter den där lilla lustiga skinnbiten som sitter fast på

 slutet av penisen?
En man.

 

* Vad har klitoris, en bemärkelsedag och en toalettstol gemensamt?
Män missar dem oftast.

 

* Hur gör män när de ska bada bubbelbad?
De äter bönor till middag.

 

* Hur kan du veta om en man är sexuellt upphetsad?
Han andas.

 

* Varför vandrade Moses i öknen i fyrtio år?
Han vägrade fråga efter vägen.

 

* Varför köper män sladdrivna gräsklippare?
Så att de kan hitta tillbaka till huset.

 

* Varför dödar Svarta Änkan hanen efter de har parat sig?
För att få slut på snarkandet innan det ens har börjat.

 

* Varför får inte männen en medelålderskris?
De är fast i tonåren.

 

 * Vad är det för skillnad mellan män och svin?
Svin blir inte män när de blir fulla.

 

* Varför tvättar inte män?
För att varken tvättmaskinen eller torktumlaren har en fjärrkontroll.

 

* Vad är det för skillnad mellan en smart man och ett UFO?
Jag vet inte, för jag har inte träffat något av dem.

 

* Varför är män som hundar?
Båda har ogrundad rädsla för dammsugaren,

 ett överdrivet intresse för kvinnors skrev och båda är

 misstänksamma när det gäller brevbäraren.

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards