Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Har varit på jakt denna veckan!

Av Maria - 3 december 2009 19:45

  

Tjena på er!

 

Veckan snart slut och så även fullmånen hoppas jag.

Söndagnatt sov bara några timmar, måndagnatt sov

jag tre timmar och kunde inte begripa vad det var frågan om.

På tisdagmorgon upptäckte jag då fullmånen och jag har ju

alltid problem med sovningen då. Det är helt hopplöst

helt enkelt och huvudvärk får jag också.

 

Så man kan ju tro att man är på jakt efter något och är

vampyr under dessa dagar är ju inte klokt.

 

Ögon har varit rödsvullna under denna vecka på jobbet

som tur är så har man ju sagt till att jag inte har sovit och varit på jakt

istället på nätterna. Hihihihi.  

 

Har långvecka på schemat också denna vecka men nu är

den snart slut bara en dag kvar.

 

Men på jobbet så stortrivs jag och veckan har varit bra

 förutom att man har varit så trött.

 

Idag har Tilde varit till ögonläkaren igen och det högra

ögat har blivit ännu mer sämre. Hon har klagat över

huvudvärk och ont i ögonen nu på sistone och varit väldigt trött

så nu vet vi ju orsaken och glaset är beställt så nu är det bara att vänta.

Vi behöver inte nya bågar nu iallafall för vi köpte ju dom här i början av året.

 

Igår var L-A  på skolan med Tilde och de hade haft det så roligt hela dagen,

man vart ju så avundsjuk för det är så roligt att vara med sitt barn på skolan.

Men jag hade ju gjort mitt roliga för den här terminen.

 

Nästa helg drar vi till Stockholm och gör storstan osäker med goa vänner,

ska till Skansens julmarknad och har även lovat Tilde att gå på Grönans julmarknad om de nu har någon. Och så äta gott ute på restaurang och shoppa också det får man ju inte glömma. Ska till gamla stan och jag ska slinka in till Christina Schollin också tänkte jag.

Men som sagt det är nästa helg det, nu i helgen ska L-A och jag ut

och handla julklappar på lördagen och så hoppas jag ju också hitta några

i Stockholm också.

 

Men nu säger jag Godnatt till er och hoppas

att jag kan sova inatt.

Jag tänker iallafall hålla mig inne så ni som är ute kan vara säker,

så säker att det inte är jag asså som leker vampyr. 

    

 

 

 

 
 
Ulla

Ulla

4 december 2009 17:19

Kikar in och önskar dig en skön helg,,,kram kram

http://metrobloggen.se/ullas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards