Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Helg igen.

Av Maria - 20 maj 2009 20:57

Hej igen!

 

Jag kom ju på att jag har ju inte skrivit något

hur veckan har varit.

Måndagen var intensiv med stängning och mycket barn.

Och ont i huvudet förstås, har börjat tänka så

att det genom att jag har ont så har jag ju bevisligen ett huvud

med innehåll också. Vilken tur va?

Man ska ju alltid se det positiva så det är ju lika bra man börjar

nu då. I allafall när man har migrän.

Hahaha.

Tisdag var jag dötrött var väl efter min migrän

men jobba gjorde jag slutade klockan 16.00

sen hem och mysa med familjen.

Onsdag slutade tidigt hade en väldans tur faktiskt

 för vid dessa klämdagar så har man alltid haft sena dagar.

Men idag var det min tur med tidig dag, så det så.

När jag slutade for vi ner och poströsta för Eu-valet

så nu är det gjort och jag har gjort min plikt.

Hoppas det går bra nu bara i valet.

Sen iväg och hämta Tilde från skolan.

 Och sen hem och jag gick faktiskt och la mig och

 sov middag på 1.5 timme.

Är ju inte riktigt klokt men så vart det iallafall.

Nu är man ju ledig i fyra dagar

så nu ska det bli det ordning på torpet.

Jag/vi tänkte olja in bron och altan.

Börja måla framsidan av huset.

Göra rent hos kaninerna.

Rensa i rabatten.

Så nog finns det att göra.

Men det är roligt också,

samtidigt så umgås man ju med familjen när vi gör

något tillsammans.

Men nu ska jag in och ta en titt på mina favoritbloggar

så vi höres imorgon.

 

Kram.

//Maria.


 
 
janet65

janet65

20 maj 2009 23:31

hoppas du får det härligt på ledigheten. kram

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards