Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

En härlig helg.

Av Maria - 17 maj 2009 19:17

Tjolahopp på er allihopa därute.

Jag har haft en jättehärlig helg och ledighet just½denna helg.

Fredag myste med familjen.

Lördagkväll ut och åt och drack gott med Mia och Samuel.

Vi hade jättetrevligt, efter restaurang besöket for vi hem

till Mia och Samuel tog några drinkar där och såg på melodifestivalen.

Vi var hemma inatt ca 01.00

Då var det bara att hoppa i säng för idag

skulle vi upp tidigt för Tilde skulle sjunga i kören

sista gången för den här säsongen. Så då skulle vi till kyrkan,

börjar nästa tro själv att jag börjar bli kyrklig är snart där varje helg.

Hahaha.

Närå, men när Tilde sjunger i kören så blir det ca 7 gånger per år

man går dit till kyrkan för man vill ju se på henne.

Och de sjöng så vackert så tårarna kom och sista låten

sjöng dom i kanon, och när de var klar så frågade jag de som satt på samma bänkrad, visst får man klappa händerna och de tyckte nog alla

för när jag började så klappade alla till slut.

Idag har vi haft det jätteskönt och varmt väder här i Njurunda,

så härligt.

Sätter här in två kort på mig, som jag var klädd igårkväll.

Är ju inte nöjd med mitt utseende direkt.

Man skulle ju behöva gå ner i vikt runt magen och det är jag fullt medveten om, men har inte det där jävla anamma i mig riktigt än.

Men så här ser jag ut iallafall, finns inget att göra åt.

Är väldigt avundsjuka på de som är så smal runt midjan och

det var jag också när jag var yngre (smal asså),

men de senaste 20 åren så har man sett ut så här.

Egentligen så är det ju insidan som räknas och gäller det andra

så är det också så jag tänker men inte med mig själv.

Förstör jag bloggen med dessa bilder så får ni väl säga till

så tar jag bort dom.

Hare bra.

 

Kram.

//Maria.

 
 
janet65

janet65

17 maj 2009 21:25

Men gumman du är jättefin och har en enorm utstrålning och verkar go å glad och det räcker hur långt som helst, kul att du hade roligt. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Naom

Naom

17 maj 2009 22:03

Härlig bild, ditt leende smittar av sig !
Snygg outfit !
N

http://n-a-o-m.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

18 maj 2009 07:01

Klart du får länka min blogg ; )
Jag blir bara glad ; )
Vilket namn söker jag på Facebook för att hitta dig?

/ Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

18 maj 2009 07:57

Du ser så glad ut och leendet smittar verkligen.
Kul med en bra helg och ha en fin vecka.

http://nena.bloggagratis.se

 
Oskar

Oskar

18 maj 2009 10:02

Godmorgon Maria! Now iam back!
Då har du haft en bra helg förstår jag.
Sång,sång och lite god mat och vänner.
Kan det bli bättre!

Ska in till mig och blogga lite. Är på blogg humör. Sedan blir det att gå ut och ner till stan.

Ha en riktigt bra dag. Så hörs vi kanske senare i kväll eller i morgon hoppas jag.
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards